Cause I won't let you down

Tumblr_ll1l684jpx1qc2gcxo1_500_large
Dör.. One Direction ♥♥♥♥♥

WOW vilken lång dag igår! Jag och Sara var och letade efter One Direction i sammanlagt runt 12 timmar :(
Sen var ju tessi med också i typ kanske 4-5 timmar. AS SEGT! Men vi letade och letade men hittade dem 
inte :( Och nu fick jag reda på att dem var i en studio i karlberg? Man ba !??!!? Va? 

Aja, idag ska skolan ha vårfest med uppträdanden å så. Själv ska man vara någon teknisk jävel där bak, vilket
ska bli kul för jag kan ju absolut inte sånt där! Fast sen så måste jag ju bära saker, klutt!

Det känns fortfarande FUCKING UNREAL att jag är i samma land som One Direction, att jag är i samma STAD!?!?
Jag måste verkligen träffa dem, jag vill det och är så himla irriterad för 12 timmar igår, fy fan vad tröttsamt det 
var. Måste nu rusa till skolan. PUSS

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: