Fredag + Valborg


Trötta Jaqueline & Lizette - Pontus liten.

Förlåt för dålig uppdatering on this blog. Ganska fullt upp sen i fredags. Pontus sov här och vi kollade film. 
Vi kollade på Sanctum och The green hornet, det var mys. Sen i lördags så hände inte mycket, valborg va 
fan sämst, överskattad skit -.- haha. Men helt okej ändå, fast sämta hitills måste jag verkligen säga.
Var på en fest i Midsommarkransen som sög som fan, men det blev bättre tillslut och somnade typ halv fem.

Idag har jag varit med Tessi och vi har inte gjort så mycket. Vi var på donken och gick sedan hem till mig där 
vi kollade på 'En häxa i familjen', as skön film men vi båda somnade och jag sov vidare och vaknade med ett SMS
där Tessi skrev hejdå för att hon gick. Trevligt, nu vet ni det!

KOMMENTARER

- tespa

klutt

2011-05-02 @ 22:18:46

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: