Out of school

215295_10150236237375961_677335960_8924962_2714313_n_large
(Inte min bild) SUSHI!

Är helt slut nu, jag orkar verkligen inte dom sista dagarna. Vet inte ens om jag orkar gå, för vi har
typ inga lektioner kvar längre. Igår var jag med Tessi typ hela kvällen, det var sjukt kul. Orkar inte berätta,
hahah!

Idag har jag bara varit i skolan sen efteråt var jag så galet sugen på sushi så jag gick och köpte det, fy farao
vad gott det var! Sen kom Jaqueline över ett tag och precis när hon gick så tuppade jag av och vaknade runt
halv åtta. Vilket var lite jobbigt för min träning/avslutning började klockan 7 -.- Mitt smink och allt hade runnit
så jag orkade inte ens ge det en chans att rusa upp ur soffan, hehehe.

Nu ska jag bara vara inne på datorn och sen typ sova igen, är fortfarande sjukt trött!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: