Sunday


Pontus och jag idag.

Har typ inte så många andra bilder än på Pontus just nu. Igår tog vi as många bilder och även några idag.
Aja, igår sov jag hos Pontus och vi kom hem tidigt till honom och kollade lite Eurovision song contest och
sen en film. Vi båda somnade också rätt tidigt, tolv timmars sömn weeehåå!

Idag har vi bara chillat och jag gick hem vid typ halv sex tror jag klockan var? Glömt bort, men när jag kom
hem gick jag in på datorn lite och sen gick jag och min syster ut för att handla lite gott för en liten filmkväll.
Vi kollade på She's the man, GAAH glömt bort hur bra den filmen är! Sen slutade det med datorn som vanligt!
Ska gå och lägga mig nu, sjuuuukt jävla trött! Och har fortfarande den lyckliga å glada klumpen i magen sen
när jag träffade One Direction, den kommer aaaldrig försvinna!



KOMMENTARER

- Anonym

Är du och Pontus tillsamans? :)

2011-05-16 @ 16:46:18
- bella

Är pontus din BF?? :) <3

2011-05-16 @ 18:21:17
URL: http://minibella.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: