Viva la vida


Bieberträffen & Pontus cyklar idag.


Förlåt för dålig uppdatering! Hehe, har haft så fullt upp och om ni har märkt så är vädret helt underbart!
Dock så blir det regn till helgen så det blir väl chillkvällar här framöver, fast imorgon ska det bli runt 25 grader
vilket ska bli sjukt nice. Bara det att alla mina shorts är typ borta å jag måste verkligen köpa nya, orkar inte gå
runt och svettas ihjäl i tights/jeans längre, GAAH!!

Bieberparaden vart jätte lyckad + att Justin såg den igår (DÖÖÖR!). Sen finns det väl inte
så mycket mer att säga. Idag har jag varit med Pontus och vi har typ cyklat och chillat.
Sen framåt kvällen hade jag träning och efteråt träffade jag Tuva och Jaqueline.
Fan vad länge vi stod och snackade, till klockan tio typ. 

Det här är så ointressant för er så ska avsluta inlägget nu! 



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: