With you



Idag.. hmm. Varit på polisförhör, tänker nt berätta varför men det var en liten löjlig grej som hände å ja,
poliserna överdriver det hela men som sagt, dom gör sitt jobb bara! :) Efter var jag med mamma lite och 
sen träffade jag Pontus, Jaqueline, Ida och Fredrik. Vi gick mest runt och hade det.. kul. Sen drog jag och
Pontus hem till mig och kollade på film. Vi kollade på Open Water (tredje bilden), som söööööööööööööög! Somnade fan -.-

Sen drog vi ut och det hade hänt en grej med våran kompis så vi drog och träffade henne och tröstade henne.
Kom hem för något litet tag sen efter att ha följt med Pontus till slussen, sen tillbaka och träffade Jaqueline.
Väldigt tråkigt inlägg, men nu vet ni vad jag gjort idag iaf :)

Imorgon ska jag på fucking klassresa, det kommer nog bli rätt så kul men bara om jag kommer i ett bra lag!!!
Vilket jag aldrig gör, har alltid otur i sånt -.- Iallafall så ska vi på fångarna på fortet och sova borta i tält m.m.
Kommer hem på torsdag då det är EXAKT en vecka kvar tills jag fyller år! WOOHOOO.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: