Svar på tal



Om en kändis typ Justin Bieber eller någon från 1D skulle vilja "bli tillsammans" med dig skulle du dumpa din pojkvän för dem?


Svar: Aldrig i livet, never. Dom som skulle tänka tanken att kunna göra något sånt, fy fan.
Det må vara mina idoler men ingen av dom är eller kommer kunna bli som Pontus. Ifall jag
skulle känna dom så skulle det egentligen inte vara någon skillnad, för grejen är den att oavsett
ifall en skitsnygg eller vilken kille som helst skulle vilja bli tillsammans med mig, så skulle jag säga:
SCREW YOU! JAG HAR PONTUS!!! lol, töntigt men faktiskt sant :) 



KOMMENTARER

- elsa p

nej fyfan va söt du är! åååhhh

2011-12-04 @ 22:35:10
- elsa

haha ofta jag skrev dedär?

2011-12-06 @ 10:29:40

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: