#1DInSweden

å CRAAAZYYY!! Helt sjukt vilken jävla morgon/eftermiddag det varit. Stört!
Polisen, nyheterna, TV4, damp damp damp. Det har varit så jävla mycket fans, över 1500 och bara
500 fick komma in, tur så var jag och my friends typ på 10 plats så vi kom in!
När dom väl började snacka, eller när dom väl kom ut så började alla skrika, totally crazy.
Sen så var det signering och Liam sa: 'Hello babe, good seeing you!' och log sitt söta smile.
Louis frågade hur jag mådde och att det var kul att ses. Zayn kollade upp och log och sa 
'Hello darling!' Zayn liksom!? Never heard him say that before, darling... lol.

Niall bara satt där och var allmänt gullegull med sitt söta leénde som fick en att döööö.
Efter drog vi till donken och sen direkt till Arlanda. Vi hade tur, för att precis när killarna
anlände till arlanda så kom vi med bussen. Jag och Pontus stod och kollade på när Zayn rökte,
hehehe, busig grabb. Sen så när dom gick in till terminalen så gick killarna i en klump och jag gick
precis framför dom och då säger Harry och kollar på mig 'Hey, trueswebelieber!!!' och gör tummen 
upp och sitt stora smile, tillslut nuddar han mig på armen också :D :D :D Hur fan kommer han ihåg
mitt jävla twitter namn!??!?! Och det här är inte bullshit, har två vittnen, hahaha. För vet hur vissa av
er brukar reagera när jag skriver om killarna..


Ser ni inte hur jag 'catchade' ögonblicket? :O

DAAAAAAMP!!!! #onedirection #1D + fick en skiva :DGaaaahhhhhSignering

KOMMENTARER

- mirja (:

nej gud nej vad avis jag är :(

2011-10-04 @ 21:48:49
URL: http://mmmirja.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: