Prison Break

Tjääänare. Efter skolan gick jag och träffade Pontus och vi var hemma hos mig till typ kvart i fem tiden, myys.
Då pluggade jag tills typ halv sju då jag drog vidare till träningen :) Träningen gick väl bra, hade bara så otroligt
jävla ont i magen :( skit jobbigt.. Men kom hem vid tio i nio då jag duschade å så, sen kom Pontus tillbaka hit
och vi chillade lite och kollade sen vid 10 tiden på ett Prison Break avsnitt, första avsnittet faktiskt :) Fast har
typ sett det 2452345325 gånger (okej 3 gånger typ om jag ska vara ärlig), sååå bra :)

Tumblr_l84p0jault1qb6hcko1_500_large


KOMMENTARER

- Wolfie

gillar ditt Iphone skall (Y)

2011-10-20 @ 09:54:16
URL: http://engymnasieelevsliv.blogg.se/
- GodsGirl

Hej älskar bloggen



Vart har du köpt ditt iphone skal , skit snyggt ;)

2011-10-23 @ 14:02:33

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: