Today

GAHH! Fick en chock imorse när jag loggar in på twitter så står det att Liam följer mig.. wtf!?!?!
Har inte sagt, skrivit eller gjort någonting :O förutom första gången dom var typ här då jag bad honom
tweeta mig vilket han gjorde då, men sen nu så ba 'Real_Liam_Payne and 3 others followed you' PANIK!

Aja, idag har jag varit med Pontus efter skolan och vi drog hem till mig och gjorde typ absolut ingenting.
Chillade och kollade lite Glee. Sen somnade jag när vi kollade på Goal 3 och sen gick han hem, men då vaknade
jag, hihi. 

Är skit trött, ligger redan typ i pyjamas, osminkad och under täcket. Ska nog somna riktigt tidigt får jag hoppas,
behöver den sömnen som fan! Ska läsa lite historia tror jag, sen sova gott. 


Vet att jag redan lagt upp en bild i inlägget under men GAHH, dead.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: