Fekkenation

Var på en fest igår hemma hos Alice, min lagkompis med andra ord. Jag och Pontus var där ett litet tag då vi
senare drog hem till mig för att hämta mina innebandy grejer. Sen drog vi till honom och jag sov över där.
Vi spelade mot högdalen och det var en tuuuuuuuff match. Vi har inte spelat en match på typ ett år nästan,
och ändå så gjorde vi fyra mål! Dock så förlorade vi, men det var en grym match!

Ikväll ska jag på ännu en till fest med Jaqueline och Pontus, vet inte hur sena vi blir men tror det inte blir
något mer inlägg today. Ha en bra kväll gott folk, för det ska jag ha ;)


LökigtLaget in my heartErica forever aloneBreakfast

KOMMENTARER

- Hillevi

Riktigt fin blogg du har! :)

Kram

2011-09-24 @ 22:56:13
URL: http://lifeashille.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: