Flashforward

Måste bli lite bättre på att blogga, hehe. Igår var jag med Pontus innan träningen och vi har nu börjat kolla på
Flashforward, gryyyym serie. Sen hade jag träning som sagt och det gick väl bra. Efter det träffade jag Tessi
och vi drog hem till Ivan där även Ulf var.  Där chillade vi i typ två timmar. Vi kollade på en så grymt
jävla äcklig film, mår illa bara av att tänka på den, och nej jag tänker inte säga vad den heter för ja..
jag vill inte att någon ska behöva sen en sådan pass hemsk film :)

Idag efter skolan ska jag vara med pontus och sen ska jag vara med zäta och plugga. Sen kommer Pontus
tillbaka till mig och vi får väl se vad vi hittar på, flashforward I guess. 

Cool
Jag idag

Fina Moa i matsalen
Moa i matsalen idag


Ivan
Ivan igår kväll

Ulf
Ulf igår kväll

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: