Sorry

Ursäkta den dåliga bloggningen, hehe bloggade ju inte igår. Vi var ju som sagt på den där festen i
lördags och det var väl helt okej. Pontus och jag drog vid halv tolv och kom hem vid typ halv två,
det tar ju ett jävla tag ifrån Ekerö till Hornstull. Igår var jag först med Pontus för han sov ju som sagt
här, vi gjorde inte så mycket utan vi gjorde väl det vanliga och kollade på Lost och gick en promenad.
Senare gick vi hem till Anton och åt där och kollade Hangover och Hangover 2, dock såg vi inte klart
andra filmen men gryyyymt bra.

Efter det så närmade sig klockan tio och jag mötte upp Sara och vi åkte hem till mig för att hämta lite
pengar. Då vi senare drog ut och träffade Ivan och Ulf. Vi var med dom ett tag i draken och bara snackade
om typ allt, skoj skoj. Sen träffade vi maj och kvällen slutade med kakor och att Sara sov över hos mig.
Vi kollade på filmen Limitless, dock så somnade jag efter ett tag för klockan var typ halv tre.. hehe.

Idag har jag friluftsdag, ORKAR INTE! Men aja, lite kul kommer det väl bli får jag hoppas, yeyy :)

Plutten!!Cooooool boy
Pontus igår!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: