Friendship

What happened last night? Jo vi var några på långholmen. Först var det jag, Pontus, Jaqueline och Philip. Sen
så drog jaqe och philip så då satt jag och pontus själva ett tag och pratade om typ allt.. livet å så. Senare kom 
Sara, Erica, Maj och massor av andra och vi var på Saras kolonilott. Sen drog väl jag och Pontus hem och somnade
typ på en gång.

Idag har typ varit den skönaste dagen någonsin. Vi vaknade, åt frukost, gick ut och handlade lite godsaker och
sen drog vi tillbaka hem till mig där vi kollade på film först med Renee och Sophi. Sen så har vi kollat lost hela
dagen/kväll. Nu är jag skit trött och har lite att göra tills imorgon :)


Jag älskar er!

KOMMENTARER

- Denise :)

Är du och Pontus tillsammans? :) <33

2011-09-20 @ 11:44:35

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: