Yesterday

Efter skolan var jag med Tessi och vi snackade lite över en cö och sen träffade jag Pontus och vi gjorde
inte så jätte mycket, vi tog en promenad och kollade film. Sen så åt vi middag hos mig också som
jag lagade, skit äckligt :P haha. Senare framåt kvällen gick vi ut och träffade Sara ett tag och
det slutade med att hon och jag åkte hem till mig och vi sov där. 

Imorse hade min klass skolfotografering, inte fint säger jag bara, hehehe. Idag ska jag vara med Pontus kanske, 
annars är jag hemma och pluggar och senare så har jag träning ;) Nice!

Röda mattan
Det nya garaget nära mig öppnades för första gången igår som visning och då var det typ
en röd matta och vi fick gratis fika, yeyy :)

Skolfoto
Zäta och jag innan skolfotot idag :)

Tespasispa
Tessi igår!



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: