Sjukling här

Vill inte vara sjuk, as jobbigt. Somnade runt fyra tiden inatt av att jag låg och hostade och vred mig.
Skit kul liksom, men nu är jag vaken iallafall och är svin trött. Ska försöka plugga lite matte och 
nationella, sen så måste jag vila och dricka mycket te för jag vill ju bli frisk NU! Vet inte om Pontus
kommer förbi mig snabbt idag, saknar honom så och han har väldigt bra imunförsvar för att han
brukar komma hem till mig när jag är sjuk och pyssla om mig, min gulleplutt hihi. Juste, idag kom
Tessi och Sara hem ifrån Thailand, I've missed them!!! Sara ringde mig imorse och det känns som
om att jag inte kommer ihåg vad vi pratade om för att klockan var trots allt typ halv åtta när hon
ringde och då hade jag inte ens sovit fyra timmar, vilket var lite segt, men är sjukt glad att dom är
hemma nu :)


Tessi, Jag och lilla Sara i London.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: