The Tunnel

Kommer.inte.kunna.somna.ikväll.fan.också!
Har kollat skräckis med Pontus, åhhh vad jag hatar det här. Att vara rädd när man är trött och vill sova är typ det värsta som finns. Pontus gick typ precis och jag ska hålla på med datorn lite och bli lite mindre rädd innan jag släcker ner allt, hehe. Dock var filmen ändå rätt så bra, vi höll om varandra så hååååårt när det var som läskigast, helt sjukt jag fick typ kramp i kroppen för att jag var så nervös lol. Länge sen jag såg skräckis så egentligen var den inte så jätte läskig men ah. Imorgon vet jag inte vad som händer, förmodligen något roligt I guess. Ska kanske träna efter skolan, får se dock om jag orkar det. Godnatt så länge :)




KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: