Helgen

Har varit AWESOME! Eller, det har hänt lite dåliga saker men annars har den varit super! I fredags var
jag och Pontus på bio, vi såg Mission Impossible med Tom Cruise, Mikael Nyqvist osv. DEN VAR SKIT BRA!
Igår var vi på fest, lokalfest rättare sagt på reimersholme och vi firade Agnes. Det var jätte kul! Det var 
Bollywood tema så det var lite speciellt. 

Idag har jag bara sovit med Pontus, kollat One Tree Hill och Gossip Girl, segat helt enkelt. Vi spelade även
spel nu framåt kvällen. Vi körde dett pizza spel och monopol, hoho. Imorgon ska jag
gymma med Tessi och innan det ska jag till skolan och tandläkaren, hihi.


Idag


Igår (lördag fest)



Igår var vi även på invigningen av nya Sats vid Spårvagnshallarna då Danny uppträde, så jävla bra live!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: