Massor av bilder

Måste sluta be om ursäkt hela tiden hehe men ja, jag är dålig på blogga. 
One Direction var ju här i Sverige igår och det var kaos, riktigt dålig dag igår dårå.
Orkar inte berätta men ah, ingenting hände det var för mycket folk och för mycket kaos. Miss tha old times
liksom.

Var ju i nyköping med Pontus i helgen och vi hade det suuuuper mysigt! Vi var ju som sagt på barnkalas
och sen så firade vi även Pontus, hans morfar och även pontus mamma lite. Det var kuuul!

Idag har jag varit i skolan, ganska segt men ah. Efter skolan gick jag hem och lämnade skolsakerna
och sen sprang jag ut och köpte marabou chokladhjärtan ask till pontus, haha hallå alla hjärtansdag? :D
Varit med honom idag och han kommer hit lite senare och vi ska mysa och förmodligen bara kolla på
One Tree Hill, redan säsong fyra nu för faan!!


MYCKET fans. Ni skulle se, det var prooopppat!


Nyköping bilder :)

KOMMENTARER

- Anonym

åååh visst var det kos igår?! asso god >.< helt jäkla sjukt! men jaja hopppas du har en bra alla <3 dag !! :3 <3

2012-02-14 @ 21:02:08

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: