Snart helg!

Veckan har gått fort men ändå, ja ganska segt. Har tränat idag med Jaqueline och det var kul. 
Vid åtta tiden kom Pontus hit hem till mig och han åkte hem vid halv tio så jag fick lite tid med honom
iallafall, vi hade inte träffats på en dag. haha, helt 7kt vad jag saknade honom faktiskt, lite konstigt sådär.

Imorgon vet jag inte vad som händer, men ska sova hos Pontus iallafall förmodligen. På lördag ska jag
till Nyköping med honom till hans mormor och morfar och vi ska typ fira pontus födelsedag, hans morfar
och sen någon till :) Kommer hem igen på söndag och sen var det, ja dags för tråk skolan igen :(

BTW, det är bara två veckor kvar till Thailand nu!!!! Fattar ni? Om exakt två veckor och exakt just nu
(om två veckor) SITTER JAG PÅ PLANET TILL THAILAND!!! <3 <3  så överlycklig :')


Så bra sagt!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: