Hide and seek

Var med Tessi ett litet tag efter skolan, vi pratade en hel del. Träffade sen Pontus för att lösa en
grej som löstes och vi hade det mysigt hemma hos mig och kollade på One Tree Hill såklart, haha.
När han gått vart jag helt random Sims sugen så jag började spela och när han kom hit senare så
gjorde vi han och mig som sims gubbar och vi var gifta, har fett fina lägenheten å allt. Skit töntigt, 
I know.

Det bästa var att så fort Pontus fick ta över musen och styra spelet så blev det en eldsvåda och Pontus
sim dog. Men då så fick jag en chans av liemannen och valde då rätt hand med Pontus liv i (han höll två händer bakom ryggen). Säger bara om ni såg min och Pontus reaktion IRL när jag vann, asså skrattar nu åt hur töntigt
glada vi vart, hahaha.


Hide and seek, can you find me?

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: