Minnen


Inte jag som filmat men det var den konserten jag var på i London... :')
Ni skulle bara känna feelingen när Niall höll ut mikrofånen till publiken och alla sjöng med i refrängen av stereo hearts.
Zayn Maliks underbara röst under Gotta Feeling och samma sak där när alla sjöng med OUHHHOUHH.
Louis gulliga röst och när han ber oss att sjunga med i 'Valerie' och då så står även finaste Niall och spelar
gitarr vid sidan om. 

Men det bästa under detta videoklippet är helt klart Torn, å gud vad jag grät. Hade verkligen inte förväntat mig
att dom skulle sjunga den. Det var så himla mäktigt, ja ni förstår ju varför. Det var ju som sagt deras första ''låt''
som dom blev kända med under X-factor. Bästa onne kvällen på riktigt riktigt länge.

KOMMENTARER

- Lisa

hej :) om du har hål i naveln eller känner nån som har det så gå in på min blogg och va med och tävla om en navelpiercingsmycke, helt gratis :) http://llisamartinsson.webblogg.se/2012/january/t-a-v-l-i-n-g.html#comment

2012-01-16 @ 20:27:37
URL: http://llisamartinsson.webblogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: