Onsdag 18/1

Idag har varit ganska najs, inte så seg faktiskt. Efter skolan åkte jag och Jaqueline till Atletica (Pontus skola)
för att träffa honom där. Efter vi vart där ett litet tag gick vi hem till mig och vi köpte annanas på vägen.
Vi gjorde typ som en annanas shake, eller pontus gjorde. Det var väl helt okej :)

När båda hade gått hemifrån mig somnade jag vid typ sex och sen vaknade jag av att min fina älskling
väckte mig vid typ halvåtta(?) vilket var mys. Vi la oss och kollade One Tree Hill och jag dööör vad bra.
Dock har jag redan sett första säsongen men det var stööört länge sen så det är kul att kolla å se vad man 
minns, hihi.

P.S inget London skrivande ikväll eftersom att Sara var sjuk idag :(


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: