Han är den enda




Ni kanske kommer ihåg videon? haha.

Vet att det är ganska mesigt att skriva ut sig på bloggen men kanske dags nu? Som ni vet så är jag och Pontus tillsammans, haha ganska svårt att missa antar jag? Jag känner bara att jag behöver skriva ut vad jag känner för att jag, jag har aldrig känt så här förut. Jag hade ingen aning om för tre månader sen hur det verkligen kändes att vara kär. Jag hade hört att det var helt underbart och att när man väl känner det för första gången så vill man aldrig sluta vara kär och det är exakt så jag känner nu. Jag är så himla lycklig och jag kan verkligen inte vara ifrån honom. Det var helt underbart att vara i London, typ bästa resan  någonsin men det var så himla jobbigt att vara borta från honom, och nu tänker ni 'Det är ju bara fem dagar, hallå?' så kände jag också innan jag åkte, det är bara fem dagar? men när jag väl var borta så kändes
det som en evighet ifrån honom och jag vill bara ha honom nära hos mig hela tiden, jag grät för
att det var så jävla jobbigt :(

Jag har aldrig haft ett seriöst förhållande. Jag har som sagt aldrig varit någons flickvän på det viset som jag nu är med honom, vilket i början var väldigt läskigt att ge sig in på.  Jag kände mig värdelös först om jag ska vara ärlig, då kände jag att han verkligen förtjänade bättre oavsett hur mycket han intalade mig att jag var det bästa som hänt honom och hur mycket han älskade mig. Jag vägrade ta emot hans komplimanger och sa istället saker som 'nej, jag är ful' 'du förtjänar bättre' osv. Förstod inte vad jag höll på med då, antar att jag inte hade insett då hur lyckligt lottad jag var eftersom att han valt mig men det tog sin tid och nu är jag lyckligare än vad  jag någonsin varit och kommer vara! Det är väldigt jobbigt för ingen vet hur jag känner och ingen
vet hur glad jag är, därför måste jag skriva av mig för jag blir galen!!!

Innan vi kände varandra var han min bästavän och ja, jag har haft killar som bästavänner förut, men jag har aldrig haft så roligt med någon förut, aldrig skrattat så mycket och jag har aldrig älskat någon kille så mycket som jag älskade/älskar honom. Jag känner att det alltid varit något där oavsett vad som hände genom året (2011) och jag är så glad att vi tog oss igenom tiden innan  vi blev tillsammans, för om jag inte hade honom här idag så vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Gud vad smörigt det låter, men jag menar det verkligen till 100%. Det är också det som är det bästa i vårat förhållande, att vi inte bara är kära som vilket annat par utan han är även min bästavän, vilket jag känner gör att vi kommer hålla längre än väntat.

En ganska lång tid innan vi  vart tillsammans och allt var väldigt osäkert så sa han 'Du behöver inte oroa dig, för du vet att det blir vi i slutändan för att det är dig jag vaknar upp med, det är dig jag äter frukost med, dig jag umgås med hela tiden, dig jag älskar, dig jag äter middag med, dig jag kollar film med och dig som jag somnar med' Dock när han sa det trodde jag inte hans ord men han hade rätt som han alltid har, det blev äntligen vi som han förutsatt.

Då, nu, imorgon och så långt det bara går så kommer han vara det bästa som ever har hänt mig. Oavsett ifall det skulle ta slut närsomhelst så skulle jag inte ändra mig för han är och kommer alltid vara det bästa som hänt mig :') Om han bara förstod hur mycket jag verkligen älskar honom, det är helt sjukt! Vi är med varandra  varje dag i timmar och varje gång han går så vill jag bara lägga mig ner och gråta och sova så att tiden bara går fortare tills jag får se honom igen. Har aldrig haft någon så nära som honom och han är helt perfekt, det bästa är när han vet exakt vad han ska göra för att få mig på humör. Kan ge ett exempel, här om kvällen så var jag jätte irriterad, verkligen pms utbrott och han försökte verkligen lugna ner mig och sen när jag bad om ursäkt så gick han upp och gjorde ordning toast till mig (han förstod att jag var hungrig), det lät kanske inte så gulligt men believe me,
I died haha.

Nu börjar det bli långt och tråkigt att läsa men jag ville bara säga att jag älskar dig och tack för att du är världens finaste och underbaraste pojkvän, du är bäst Pontus

KOMMENTARER

- Gissa tre gånger ;)

Fyfan va du är fin!!! Gulleplutt vad gullig du är, helt GALET!!! Video och en fet jävla text! Betyder jätte mycket för mig och du är mitt allt älskar dig också <3

2012-01-19 @ 08:48:59
- Gissa tre gånger ;)

Fyfan va gulligt!!! Du är så himla fin! Älskar dig galet mycket... Du har gjort video och allt... Awwww älskar dig<3

2012-01-19 @ 08:52:05
- Carolin

Gud vad gulligt:) känner dig inte, men är jätteglad för er! och du är verkligen inte ful, skulle kunna döda för att se lika gullig ut i lugg som du;)

2012-01-22 @ 15:16:15

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: