I'M HOME

Jag är hemma! Sjukt rolig resa, lite panik över att alla våra telefoner vart stulna men sånt är livet! Så jag har ingen telefon just nu och som ni förstår så hade vi ju ingen telefon = inga bilder!?!??!?! SUGER SKIT! Men London var super härligt förutom att jag saknade mina vänner här hemma, min familj och min underbara pojkvän.

Idag så var Pontus här, vi kollade O.C och hade det mys. Ska förmodligen träffa honom ikväll! Efter detta inlägg blir det duscha och sen sova ett litet tag tror jag, e väldigt trött just nu. Så hejdå på er så länge :)


KOMMENTARER

- Elizabeth

kan du snälla berätta hur de fixade så att bilden blir lite transparent när man tar musen över den? Asså på dina inlägg? :)

2012-07-18 @ 20:49:36
URL: http://thelifeofbettan.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: