As long as you love me

Bad bloggning once again, ber om ursäkt! Har inte gjort något speciellt dessa dagar sen midsommar. Så jävla surt väder så har typ bara varit inne med Pontus för det mesta. Lite små segt sådär men mysigt! Igår var tessi och pontus här och vi kollade skräck film, buhuuu. Igår var jag också med Paula och Pontus. Vi var på stan och jag köpte en tröja, tre par trosor och en navelpiercing:D

Idag så vaknade jag och pontus vid typ tolv/ett och kollade på Honey 2. Sen åt vi lasagne och kollade på en skräckfilm och efter det drog Pontus hem och jag till grönalund i typ en timma, haha kom dit vid 22 tiden och de stänger 23 men ändå :) Är hemma nu och ska ladda över film på en sticka och lägga mig i mitt rum och somna till det typ.

Imorgon är det ingen dag att se fram emot, som alla andra dagar typ. Inga planer alls detta sommarlov, kanske London men inget är säkert men vi får se :)




1. Crazy pics på mig och Sara at grööönan lol.

2. Navelpiercing + Jag och baby.
3. Lustiga huset haha.
4. JETLINE!
5. Ego meeee

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: