I'm home

Kom hem igår men hann inte blogga då. Var då på pengarna på bordet på kvällen med Niklas, Pontus, Anton, Tessi, Sara och Elsa. Ska gå på fyra program till och sen har jag guldkortet in my hands, wohoooo:D Dalarna var helt underbart. Vi kollade ju på James Morrison och vi träffade honom efteråt. Vi sprang upp på scenen när konserten var slut och så kom vi in backstage och där satt då han helt själv på en veranda och rökte. Så jäkla gullig! Vi stod med honom i kanske 20-30 min. Sen blev vi tvungna att åka, vilket han också va tvungen till. Seriöst best day of my life på riktigt länge, helt sjuuuukt! Har bara lyssnat på Believe och James Morrison sen fredags, känns som om att jag inte lyssnar på någon annan musik just nu, eller jag gör inte det haha.

 

Idag ska jag på Pengarna på bordet igen dårå, hela dagen från 14-21. Så det är AS  segt men har med mig mat dit som Elsa lagar, hihi. Efter det ska jag träffa Pontus och jag ska sova hos honom ikväll, ska bli så mysigt. Vet att jag var med honom igår kväll, men jag saknar honom som fan redan :(


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: