HEMMA!!!!!!!!!

Har haft det så OTROLIGT bra där nere med min älskade pojkvän och min familj.
Kan berätta lite mer i ett specifikt inlägg senare för ja, jag har inte laddat in bilder
eller något än på datorn. Kom hem igår kväll vid typ elva tiden någon gång så var
ganska trött. Var med Tessi och Sara igår på kvällen, I've missed them so much!!
Tessi sov här inatt och ligger fortfarande och degar i sängen, haha. Träffade även
Johanna och Jaque  ett litet tag som jag också saknat, hihi :)

Idag kommer Pontus hem för det fanns ingen plats till honom på vårat flyg så han fick
åka en dag senare själv :'( buhuuu stackars pluttefis! Men snart är han hemma och
vi ska vara med varandra ikväll! Vet inte vad vi ska göra men vi ska nog meet some
friends and have some fuuun.


KOMMENTARER

- Anonym

Inget illa menat, men varför ljög ni för?! ni skulle börja om Bieberdream, och alla trodde väl att ni talade sanning och inte ljög.. #justsaying

2012-03-11 @ 12:28:36

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: