Förlåt - LÄS

Haha ska försöka sluta säga förlåt hela tiden och säga att jag ska förbättra mig för det händer
ju typ inte. Men har haft dåligt med internet nu senaste dagarna och har inte haft någon data för
att Tessi har haft min laddare så, I'm sorry. Någon frågade hur jag och Pontus firade våran
halvårs dag och det var super mysigt verkligen! Vi åt sushi och var lite på zinken med våra vänner
och senare mot kvällen så kollade vi film och åt 'vårat godis' om ni kommer ihåg remmarna
vi alltid åt som jag skrev om för väldigt länge sen? Haha aja, det var super mysigt iallafall :)

Senaste dagarna har jag bara varit with my friends och haft det skit kul, lite knas och sånt har
uppstått men ja, det löser sig som alltid får jag hoppas. Är i skolan just nu och har lunch om typ
en timma och är så jävla glad för att fucking Justin Bieber kommer hit i Augusti på NRJ summer
live party, ska bli helt jävla sjuuuuuukt! 

Kollade på film igår med Pontus och vi såg The Vow (älska mig igen) med Rachel McAdams och
Channing Tatum, så himla fin :') Senare mot kvällen sov jag hos Tessi med Sara då vi kollade på 
den igen, dock deras första gång men åhhh den var så bra!!


Gott!


Min bejb. Vi klarar igenom allt och oavsett vem som vill förstöra mellan oss och inte tål
att se dig lycklig, dom kan dra åt helvete.




Åhh Channing Tatum!!!

KOMMENTARER

- Johanna

ASSÅ RONYA... har typ suttit här och gråtit för att jag trott att justin kmr hit i juli då jag är borta, men nu säger du att han kmr i augusti? ALLTSÅ.... YOU JUST MADE MY DAY!!! Hur vet du det?? aaaaaahhhhh snälla svara!

2012-05-07 @ 10:20:46
URL: http://byjozzy.deote.se
- Erica

Vet du vart nrj summer party kommer vara? :)

2012-05-07 @ 19:18:16
- Anonym

Hej :)



Är det den tolfte augusti NRJ summer party kommer att vara, vet du? :) och när kommer man kunna köpa biljetter? :)

2012-05-08 @ 09:51:08
- elin

läste att NRJ summer grejen var i London?

2012-05-08 @ 21:22:36
URL: http://dduckface.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: