Fruktsallad

Det blev lite gossip girl.. men inget pluggande, oförväntat? Nej! Pontus kom hit en liten stund och efter att han ätit kom han tillbaka igen. Vi drog ut och vi cyklade runt och hade det mysigt. Vi köpte vindruvor och åkte ner till tanto för att skölja dom vid en kran och sen åkte vi vidare till zinken där vi träffade Niklas och några fler och played some volleyykick. Efter zinken cyklade jag och Pontus (han skjutsade mig, så romantiskt.. lol) hem till mig och jag åt lite mer fruktsallad, min nya diet liksom. Vi satte på en film och sen vart jag jätte trött så jag gick och la mig och Pontus åkte hem. Ligger nu vid datorn och typ somnar.


Förbereda tha fruktsallad, så gott :)


Kesella måste vara det godaste ever till fruktsallad, åh är sugen igen!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: