Oh my fucking god

Sjukaste på länge. Har aldrig varit med om något sånt här, så himla sjukt. Vi var igår med Zayn, Louis och Liam i typ 30-40 minuter på deras bakgård och så fort en vakt kom och skulle skicka ut oss så sa Zayn och Liam att det var lugnt, dom sa ''It's okey, we know these girls!'' Ni fattar inte lyckan. Vi berättade för dom att det var exakt ett år sen (igår dårå) då vi träffade dom för första gången och dom sa att det var helt sjukt och vi snackade typ om allt vi gjort med dom och lite så, galet. Dom påpekade även att jag inte har min lugg längre och att Tessi har färgat sitt hår brunt, vilket var en riktigt stor grej. Vi garvade och hade det as kul, kastade runt med tändare, Liam cyklade runt på gården och kastade någon blomma, Zayn fimpade upp sin cigg högt i luften rakt på typ vakten och ja, det var as kul :D Jag Filmade lite men vakten såg och då så slutade jag och visade respekt så kommer inte lägga ut något men ni får tro som ni vill, men varför skulle jag ljuga? Vinner inget på det. 

Det roliga var att när Louis frågade oss ifall vi tyckte att det var coolt att vi kunde tala två språk så var det lite såhär.... vad menar du? Vi tänker ju inte att det är coolt att vi kan engelska men tydligen så tänker killarna fett mycket på det och så pratade vi lite om det och sen så sa Louis 'Do you dream in english!?' haha så skön som jag är så sa jag 'Only the times we dream about you' haha dom började skratta å jaa, det var fan kul.

Vi pratade med Zayn om hans beroende till cigaretter och att han har försökt sluta, han berättade att det var jätte jobbigt och att det förstör hans röst osv. Så det var lite synd, men han satt där och rökte iallafall och vi kunde inte fatta det, Zayn rökte med oss.. WHUT!? Lite konstigt sådär. Men sen så sa dom att dom hade en överraskning till oss imorgon och vi fattade INGENTING. Sen när vi blir utkickade därifrån tillslut och killarna skulle in och spela in så kommer en vakt till oss och berättar att vi ska hit imorgon igen för att vara med dom i studion imorgon :DD Så det var det vi gjorde idag, gaaaalet glada vi blev.

Sen idag så fick vi ju gå in till studion, det var sååå kul. Alla var verkligen sig själva och det vart helt underbart att bara få se dom där och inte bli behandlad som ett 'fan' eller behandla dom som typ sina största idoler, vilket dom självklart är men ändå :) Så fort vi kom in så Louis till vakterna ba: 'This is the girls I talked about' för att han hade snackat med dom om igår kväll när vi var med dom och att det var oss fyra han, liam och zayn hade fixat in. Helt sjukt :)



Niall idag inne i studion, så här är ett bild bevis att vi är inne i studion för annars skulle INGEN tro mig såklart!

KOMMENTARER

- karolin

kan inte säga att jag är världens största fan av dem, men jag läste din blogg när du träffade dem första gången och jag har sett hur de har blivit större o större. Tycker det är sjukt kul att de känner igen dig! Like, hurfan fick du den turen?! :)

2012-05-15 @ 07:31:57
- Anonym

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

JAG DÖR OCH VI TROR DIG <3

2012-05-15 @ 09:39:49
- doris

heej!! nej men guud!! snälla...jag o min syrra är inga galna fans dom många andra, men vi älskar dom sjukt mycket!! snälla, kan inte du försöka få in oss???? :((

2012-05-15 @ 15:52:10
- Erica

Asså shiit! endel har verkligen turen med sig :) här försöker man att inte vara avis men lätt e det inte :) men ändå glad för eran skull :)

2012-05-15 @ 17:25:32
URL: http://minaminutererica.blogg.se/
- Erica

fin blogg btw! :)

2012-05-15 @ 17:26:22
URL: http://minaminutererica.blogg.se/
- Mimo

OMG RONYA komemr ihåg när du berättade för mig att ni hade varit på hotellet och louis kommit ner och snackat med er. Är fett glad för din skull. gud vad tur asso. Önska jag kunde få träffa dem 1 gång ens bara föra att säga hur mkt dem inspirerar mig och hur mkt deras musik talar till mig. Haha dem fick mig att få sjunga asso. Men någon dag så ska jag få säga det till dem, hoppas jag :P Så kuuul asso !!

2012-05-15 @ 17:46:53
URL: http://ooneforall.blogg.se/
- Mimo

OMG RONYA komemr ihåg när du berättade för mig att ni hade varit på hotellet och louis kommit ner och snackat med er. Är fett glad för din skull. gud vad tur asso. Önska jag kunde få träffa dem 1 gång ens bara föra att säga hur mkt dem inspirerar mig och hur mkt deras musik talar till mig. Haha dem fick mig att få sjunga asso. Men någon dag så ska jag få säga det till dem, hoppas jag :P Så kuuul asso !!

2012-05-15 @ 17:49:10
URL: http://ooneforall.blogg.se/
- pm

Tänkte skriva ungefär som karolin. Har följt din blogg sedan du skaffade den tror jag...genom makeawave :)

Det är så kul att se hela förvandlingen från att One Direction var det där bandet som var med i X-factor till nu när de bara får mer och mer fans för varje dag som går känns det som! Jag är inte ett super fan men tycker de är bra. Jag ÄLSKAR verkligen själva grabbarna för att de har så härliga personligheter och jag blir super glad när du skriver och berättar om dem :)

2012-05-15 @ 20:22:38
- -becka

du anar inte hur sjukt avundsjuk jag är. skulle göra vad som helst för att spendera en stund som en vanlig människa och inte ännu ett fan med dom. sjukt glad för din skull i vilket fall, inte många som får chansen så njut utav det!

2012-05-15 @ 21:58:18
- elin

Är inget 1D fan men är ändå glad att du får va med om sånt här, sjukt coolt och grymt ju :)

2012-05-15 @ 22:34:06
URL: http://dduckface.blogg.se/
- Mathilda

shiiit vad cooolt!!! :D är sjukt avis på dej men är väldigt glad för din skull att du fick vara med dem det är ens dröm såklart :D

Hoppas ni hade det super kul, det låter som det ialla fall :)

2012-05-16 @ 12:55:53
- moa

Oherregud, du fattar inte lyckan jag änner för din skull! fyfan va kul!! ååh blev bara liiiiite avis..eller :(

2012-05-16 @ 16:16:54
URL: http://mhellstrm.blogg.se/
- kayainat

Hur fick du träffa dem

2012-05-16 @ 22:20:29
URL: http://kattennorsborg.blogg.se/
- ebba :)

asså shiet asså!

så avensjuk!



är ingen directioner, men deras musik är grym!



asså så jävla coolt att ni träffat dom så mycket!!

2012-05-18 @ 03:05:15
- Julie

nemen gud vad sjukt coolt! skit coolt ju :D

2012-05-18 @ 20:42:52
URL: http://plobnrg.blogg.se/
- Anonym

Asso fluck jag orkar inte..
Har läst dethär inlägget typ 100000 ggr, och jag fattar inte hur jäkla tur du har ! Du är seriöst värdens lyckligaste lottade människa !!
xx

2012-10-14 @ 14:52:36

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: