Sjuka dagar

Vet inte vad jag ska berätta men sjuka dagar har det varit. 1D är ju i Sverige och alla är så förbannat galna och det är så jävla jobbigt! Det är över 1000 personer nu som är utanför studion typ och polisen och vakterna får spärra av hela området så att man inte ens typ kan se  dom? Det suger så jävla hårt. Aja.. Det är de enda jag gjort senaste dagarna typ, har ba letat efter onne och typ inget annat. Var igår hemma hos Tessi med jaqe, sara, lizette och elsa och hade det lite kul men sen såklart åkte vi till onne och kaosade. Dock så träffade jag på tre fans och vi pratade lite så det började med att jag berättade en grej vi vart med om med killarna och slutade med att jag stod där i en och en halv timme typ och bara pratade på, vilket var sjukt skönt att få ut allting som man typ hållt inne senaste typ halv året.

Vet inte vad jag mer ska skriva. Vet inte vad som händer idag, och har ingen aning om vad jag ska göra, antingen vara hemma bara eller utgång, vi får se. Är så sjukt trött men ska tänka lite om jag ska gå och träna eller om jag inte ska det, vi får se :)


Jag i förrigår!


Fick ett gulligt eye contact moment med harry i några sekunder, så söt :)

pic.twitter.com/AvkeXJwd
Paul försöker lugna ner alla galna fans, helt sjukt.

pic.twitter.com/tJlFbJl2
Den är bilden är ju typ över hela internet just nu och jag tog den :DD

KOMMENTARER

- hanna

vill bara fråga en sak, har du typ "glömt" justin nu för ett tag ? alltså så att du är mer för 1D och kollar aldrig vad som händer i bieber-världen ( eller vad man kan kalla det ) ? typ är det en 1D period eller tycker du helt enkelt mer om dom än justin nu för tiden ? menar inget illa med kommentaren utan är bara lite nyfiken :)

2012-05-12 @ 18:03:21

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: