Skola + Träning

Har varit i skolan idag, lite små segt sådär. Efter skolan tränade jag i typ lite mer än en timma,
vilket var väldigt skönt! Tränade själv och det var ganska najs, inga man kände där + inte alls
så himla mycket folk! I have a song in my mind all day, ni vet den där 'Somebody that I used to know',
haha lite efter, men aaah, sjunger typ hela tiden på den och kan inte sluta lyssna, så bra :DD

Efter träningen gick jag hem och har typ kollat 5 Gossip girl avsnitt, forever alone är jag. Har
ingen lust att gå ut eller vara med någon just nu egentligen, vill bara låsa in mig och typ inte 
gå ut på 19407148 år, mår inte mitt bästa just nu kan man säga :/


Första gången jag var med om en bro öppning var idag påväg till skolan, haha.



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: