Helgen is over :(

Hello! I fredags var jag med Pontus, Niklas, Jonte, Fred, Anton och Joar. Vi var borta i Vällingby på fest, stor villa och det var fett kul. Igår kväll sov Pontus över här och vi var några hemma hos Pontus och bara chillade hela kvällen och vi kom hem till två tiden. Idag är det min och Pontus 10 månadersdag så vi har bara myst hela morgonen och sagt hur mycket vi älskar varandra och ja, vi kollade klart säsong 3 av O.C så nu är vi på sista säsongen, buuuhuu! 

Ikväll ska Sara sova här och vi ska kolla O.C, haha kollar på serien med både Pontus och Sara. Sara och jag är på säsong två så vi behöver komma ikapp lite hehe. Serien är såååå jäkla bra, vet inte hur många gånger jag sett den nu men sjukt hur bra den är!! Får se om jag bloggar mer ikväll men tror inte det, måste plugga lite och städa. BYE!


Detta var då i fredags!


Det här var idag, hihi. Han gick ut och köpte en 3 liter cola, seriöst ser ni hur stor den är!?!? Sen en liten pussbild:)

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: