Måndag

Hejhej!
I lördags var vi då några hemma hos Pontus och hade det treeevligt. Vi kom hem till två tiden någon gång och somnade på en gång. Igår så var jag och Pontus bara hemma hos mig och tog det lugnt. Vi kollade på I Am Legend och Dinosaurier (vet ej hur det stavas lol). Senare så gick jag ut och träffade Sara och rökte lite vattenpipa, mysigt. 

Today var det skola som gällde. Hade sovmorgon, så skönt. Slutade vid tre tiden då jag och Sara gick till biblioteket i hornstull för jag skulle låna en engelsk bok. Sara vart tvungen att gå så jag stannade kvar och letade och letade och tillslut hittade jag en bok, dock en som jag redan läst. Den heter 'The short second life of Bree Tanner' och är typ som en femte bok från Twilight serien eller hur jag nu ska förklara det. SÅ sjuuukt bra :)
Lånade en till bok, en kärlekshistoria bok. Verkar väldigt bra :)

Ikväll ska Pontus kommer över hit och vi ska väll kolla O.C. ett litet tag och sen vid halv tio typ så ska jag och Sara ut och powerwalka/springa lite. Hörs kanske senare, CIAO!

 

 Gott med te igår morse, nomnom.

Jag i lördags yeh.

Vattenpipa med broder igår.
Min musikaliska vän Sara Jones!

Mina böcker hihi.


Älsklingen och jag i lördags, puss.

Jag och Julia i lördags.
Me today @ schööl.

KOMMENTARER

- fiona

Vart har du köpt tröjan på andra bilden? :]

2012-09-16 @ 16:16:58

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: