Tisdag

Kort kort kort dag idag. Svenska och Engelska lärararna var sjuka så vi slutade vid tolv fast egentligen så skulle vi sluta 16.35, så jäkla skönt! Vi stannade kvar i skolan ett litet tag och åt sushi och fixade ett skåp. Efter skolan gick jag hem och bara latade mig. Försökte plugga lite men ja, det gick som det gick. Kollade på Pretty Little Liars och Heroes, så bra. Vid halv fyra så kom älsklingen hem till mig och vi låg bara och myste och kollade på O.C, bästa serien på denna jord. Med tanke på att jag sett så många så är det fan amazing att det är den bästa av de bästa. Efter att Pontus åkt hem åt jag lite mat och kollade på Peter Pan med Renée. 

Vid kvart över nio så gick jag och Sara ut för en liten powerwalk tur runt liljeholmen, via årstabron, tanto och sen tillbaka till hornstull. Sen gjorde vi lite situps och armhävningar. Det är så mycket roligare att träna tillsammans med någon än att springa runt ute själv eller på gymmet. 

Ska nog lägga mig och läsa ett litet tag och somna sådär sakta, ni vet hur det är när man läser att man glömmer ord för ord vad man läser och tillslut så somnar man, haha. GODNATT!


Sushi i skolan!

Spelade bas på lektionen idag, sååå kul.

Sara vart lite crazy vid trummorna idag hahaha.

Innan springrundan, yey.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: